مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان:

مسوولان هیات‌های ورزشی در مقابل مسئولیتی که دارند به جوانان استان خدمت کنند 



به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، جلسه هم اندیشی روسای هیات های ورزشی استان هرمزگان برگزارشد.
 
به گزارش صبح ساحل ، به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش،جلسه هم اندیشی روسای هیات های ورزشی هرمزگان باحضور امیاری مدیرکل ورزش و جوانان استان، معاونین اداره کل وجمعی از روسا و نواب روسای هیات های ورزشی در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس برگزارشد ‌.
مدیرکل ورزش و جوانان استان در نشست هم اندیشی روسای هیات های ورزشی استان با اشاره به در پیش بودن هفته تربیت بدنی و ورزش و با تاکید بر اهمیت این هفته به جهت توسعه و گسترش فرهنگ ورزش در بین آحاد مردم و نقش کلیدی آن در تامین سلامت جسمی و روحی جامعه خواستار توجه جدی برنامه های اجرایی هیات های ورزشی در هفته تربیت بدنی و ورزش شد.
محمود رضا امیاری خطاب به روسای هیات های ورزشی گفت: هیات های ورزشی می بایست ساختار اصلی هیات های خود را مد نظر داشته باشند و در مقابل مسئولیتی که برعهده دارند  به مردم و جوانان استان خدمت نمایند.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور از روسای هیات ها درخواست نمود‌ که فعالیت‌ ها، برنامه ریزی‌ها و استعدادیابی های خود را در جهت حضور چشمگیر در المپیاد انجام دهند تا شاهد موفقیت‌ های بیش از پیش ورزشکاران استان در این عرصه باشیم.
وی افزود: با توجه به نزدیکی هفته تربیت بدنی وورزش ، باید مسئولین هیات های ورزشی با هماهنگی با اداره کل  با همدلی و تلاش هرچه بیشتر  برای بر طرف نمودن مشکلات در حوزه ورزش  اهتمام داشته باشند.
متولی ورزش و جوانان با اشاره به شرایط کنونی جامعه که با ویروس کرونا درگیر است اظهار کرد: امیدواریم امسال باتوجه به بهتر شدن وضعیت کرونا بتوانیم برنامه های بسیار خوبی در سراسر استان در هفته تربیت بدنی و ورزش اجراکنیم .
امیاری یاد آورشد: برنامه ریزی، اصل اولیه برای رسیدن به اهداف است و نتیجه این سلسله جلسات آن خواهد بود که ما در رسیدن به اهداف مان موفق شویم و برای رسیدن به این اهداف باید در کنار هم باشیم.
وی اظهارکرد: اقدامات و فعالیت های همه هیات های ورزشی باید بازتاب داشته باشد و به اطلاع عموم مردم برسد که فعالیت های ورزشی در سطوح مختلف در استان اتفاق می افتد که می طلبد هیات های ورزشی در این حوزه فعال تر عمل کنند. 
وی با بیان این که در موضوع ورزش و برای منافع مردم هرمزگان از هیچ کوششی فروگزاری نمی کنم بیان داشت: هیات های ورزشی باید برنامه ریزی های لازم را در خصوص برنامه های مختلف مربوطه خود داشته باشند و اداره کل وظیفه نظارت بر برنامه های هیات های ورزشی را نیز دارد و تاحد توان حمایت های لازم را خواهد داشت.
امیاری با بیان این که تلاشمان این است که استعدادهای مختلف ورزشی را موردحمایت قراردهیم گفت: هیات های ورزشی هر ایده و پیشنهاد اثرگذاری را درحوزه ورزش داشته باشند پذیرا هستیم و قطعا حمایت لازم را خواهیم داشت.
وی بیان داشت:  توجه به  هیات‌های ورزشی و حمایت از آن ها دردستور کار این اداره کل  قرار دارد و هیات‌ های ورزشی در تربیت و پرورش ورزشکاران نقش موثری دارند. وی گفت: هیات ‌های ورزشی نقش کلیدی در پیشرفت اهداف ورزش و علی الخصوص اوقات فراغت و سلامت جوانان دارند و باید در این راستا هیات های ورزشی تلاش خود را برای ارتقای ورزش در رشته‌ های مختلف بیشتر کنند و از این ظرفیت‌ها در مسیر توسعه و پیشرفت استفاده کند تا بتوانند بیش از پیش موفق شوند . 
روسای هیات های ورزشی ضمن تشکر از همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان در تامین اعتبارات مورد نیاز هیات ها ، پیرامون تعامل و همکاری های سازنده با اداره کل درحوزه های مختلف، مواردی را اعلام نمودند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها